Сьогодні було не складно виконувати завдання.
Розглядали запитання:
- Як можна ефективно використовувати комунікації та співробітництво для покращення процесу навчання учнів та оцінювання?
- Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто і як повинен це робити? З якого віку дитини це треба робити?
- Як використовувати сервіси Інтернету для спілкування та співробітництва, щоб покращити своє викладання та навчання учнів?
Електронна пошта, чати, миттєві повідомлення, передавання голосу через Інтернет дозволяють не тільки спілкуватися друг с другом, а й дозволяють організувати роботу над проектом всередини кожної с груп.
Крім того було ще дещо не просто цікаве, а й корисне. Ми вчились створювати опитувальник по своії темі. Це дуже корисно, тим паче, що воно не має оцінювання, можно просто провести опитування на початку вивчення теми і наприкінці, а потім порівняти результати.
Комментариев нет:
Отправить комментарий